Tuesday 18 September 2012

Testimoni Skincare


SUPPLEMENT YANG DIAMALKAN:

>>> Vitamin C Sustained Release + Vitamin E + B Complex + ESP <<<




"Hasil stlh sebulan stgh amik shaklee set d+esp secara konsisten..2,2 pix ni tanpa makeup k..yg latest ni amik smlm lps balij keje..muka still moist & segar je.. ni hasil yg nampak..yg paling mengagumkan,parut bersalin c-zer yg dh nk masuk 2 thn saya pon dh cerah..tp tkleh la nak tunjuk kan..hehe..:)"



>>> Vitamin C Sustained Release + Vitamin E <<<



"nk share jugak lah experience mengambil vit e + vit c. saya mula ambil bln 2. sbb jennifer lopez pn mkn vit e. nk cantik mcm dia jugak....huhuhuhu.... gbr belah kiri atas tu, masa blum ambil vit e. muka xbermaya, yg kiri bwh tu, dh start ambil vit e, yg belah kanan tu gbr terkini tanpa sbrg make up just pkai moisturizer jer kt muka. thanks to Iffah Anuar sbb suggest utk akak ambil vit e shaklee ni."



>>> Vitamin C Sustained Release + Vitamin E + B Complex + GLA <<<

"Salam..saya nak share feedback sya setelah hampir sebulan try makan trial pack shaklee set d n GLA..wlpun tdk byk feedback tpi sya puas hti tntang keberkesanannya..nmpkla kesan jga..mka sya ade parut2 jerawat n pori2 terbuka.. setiap hri hendak ke opis sya pasti akan menggnkan foundation naturactor. .wlpun gna foundation parut2 jerwt pasti jga kelhtan..dan setiap kali PMS pasti jrwat akan naik ber
leluasa..setelah sya amalkan shaklee ni skarang jrwat dah x mcm dlu wlpn msh jga ade yg kluar tpi x la semeriah dlu..n parut jrwat pon dah samar2..pori2 pon ade yg da mengecil..satu lgi bila pakai foundation pon skali sapu je parut da x nmpk clear mcm dlu..pic sya attach ni natural tnpa makeup..boleh nmpk perbezaan wlpun tdk byk..tima kasih sya ucapkn pda kak fazliana jamil atas nshat n tnjk ajar..lpas ni sya akan trskan set d n nk try ESP plak..:).."




>>> Vitamin C Sustained Release + Vitamin E + Collagen Powder <<<





"Hasil produk shaklee... My skin jadi gebu even tak pakai make up... :)"






'''Semakin putih dan putih kemerahan.. :)"





cinch,ESP,PD, gla,omega,lecithin,b-co, vita E,vita C,herblax n alfalfa




"sebenarnya malu nak share testimoni ni.. tapi try korang komen la sendiri yer.
apa yang saya duk promo pasal shaklee bukan sekadar bisness semata2. saya dah cuba pelbagai produk akhirnya saya terpaut pada Shaklee sebab ianya organik dan produk ni dah lama.. bagi saya saya dapat rasakan perubahan yang ketara. badan lebih 'ringn', sakit2 sendi lutut hilang, kulit lebih licin, flawless, tak perlu me
kap tebal,kulit lebih lembap, PMS kurang, rasa lebih happy dan macam2 lagi. korang pun boleh try. kini saya dah jadi pengedar shaklee.

saya amalkan cinch,ESP,PD, gla,omega,lecithin,b-co, vita E,vita C,herblax n alfalfa.

tujuannya untuk kuruskan badan, untuk kecantikan, untuk lebih cergas, detox, dan sakit lutut.. hasilnya awesome!"



>>> VITAMIN C SUSTAINED RELEASE + VITAMIN E + B COMPLEX + OMEGAGUARD <<<



"saya nak share feedback saya lepas hampir sebulan guna Shaklee trial pack vit b complex, vit c dan vit E + omega guard. Mungkin ada yang ckp saya baru 21, so tak perlu makan suplemen tu, ini. Tapi saya sangat concern mengenai kesihatan sebab prevention is better than cure, isn't? :)

Muka saya jenis combination dan acne prone skin terutamanya kat area dahi. Masa PMS memang stress 

sebab acne banyak kat area dahi. :( tumbuh bukan main subur, nak hilang memang lama pastu ada tinggal parut. Area pipi pulak kering dan bila saya apply medium coverage foundation, jadi tak rata dan lepas 2 3 jam muka jadi tak best dah.

Alhamdulillah dengan izin Allah, tak sangka nampak kesan dalam masa 2 minggu lepas amalkan Shaklee. PMS bulan ni tak keluar jerawat banyak macam sebelom2 ni, setakat 1-2 tu biasalah kan, yeay! kakak2 pun tegur bila saya lepas pakai foundation, muka nampak glowing dan flawless. :) Padahal pakai medium coverage type foundation je.hihi. Tapi akhir2 ni keluar rumah cuma pakai sunblock dan jarang dah pakai foundation kecuali ada special event je. Less is more :)

gambar kiri masa bulan Feb 2012 dan kanan masa Jun 2012.Mungkin tak banyak changes tapi I’m just sharing :) I’m very happy with my skin now and looking forward to try another Shaklee’s supplements. Thanks to Nadiah Suhaidi for the guidances and advices. :)"






Testimonial Vita E: Aishah Sudah Bebas Dari Masalah Kulit Berminyak, Jeragat, dan Parut Jerawat!
SEBELUM (kiri):
****************

"This one gambar before makan Vita E. Muka berminyak, berjeragat, bekas jerawat jangan cakaplah..


So lucky to have SHAKLEE. Serious sangat berkesan :) I am happy with my new look."



SELEPAS 6 MINGGU MENGAMALKAN VITA E SHAKLEE (kanan):
*************************************************
"After 1 month and 2 weeks menggunakan Vita E, ini lah hasilnya. Kulit rasa lebih flawless. Sekarang ni dh stat guna Vita E & Vita C. Alhamdulillah. Hasil yg lebih positive. Bekas jerawat dah makin hilang. Thank you my dearie sis Nur Najmah Salleh for introducing me such an awesome product. Dia yg perasan muka saya kusam dan tak berseri dan suggest ambil vit e. Tq tq :-) Love Shaklee and my sis ♥"

No comments:

Post a Comment